Miele Professional Belux
Naast de overbekende Miele huishoudtoestellen, heeft Miele ook een business unit "Professional". Op deze afdeling wordt gestreefd naar de beste oplossingen en service voor onze klanten in HCS (Horeca – Care – Self Service) en LMD (Labo – Medisch – Dental). Deze doelgroepen vereisen een specifieke B2B aanpak en knowhow. De grote verscheidenheid aan sectoren zorgt voor een zeer grote afwisseling tussen de dagelijkse activiteiten en contacten.
Professional sales
De Account Managers beheren ieder hun klantenportefeuille binnen hun toegewezen regio en business unit (HCS/LMD). Naast aanbieden van oplossingen op maat leiden zij ook de klanten op om de toestellen correct te gebruiken en te onderhouden.
Zij werken nauw samen met de Marketing Manager Professional die instaat voor aantrekkelijke marketing campagnes en knallende productlanceringen.
Professional service
Het service team staat paraat om alle noden van onze B2B klanten in te vullen; vanaf het eerste gesprek tot de aankoop, van het jaarlijks onderhoud tot het verhelpen van storingen.
De Back Office fungeert als "first line contact" voor allerhande klantenvragen- en verzoeken. Zij verwerken binnenkomende orders, beheren de service contracten en plannen de interventies van de Techniekers in.
Zij zorgen voor maximale klantentevredenheid door een premium service, een kwalitatieve en proactieve opvolging alsook een optimale samenwerking met de betrokken collega’s.